Heipä taasen,

tein eilen jotain elämäni ensimmäisen kerran. Olen toki ollut mesessä ja skypettänyt, lähettänyt pikaviestejä ja meilaillut, mutta eilen olin sokkotreffichatissa ensi kertaa. Olin mielestäni tehnyt kaiken kuten pitää, klikannut oikean herran linjoille, antanut toisen nimen mahdollisten nettihäirikköjen varalta ja yritin lyhyeen kirjoitustilaan antaa itsestäni oikein hauskan ja valloittavan kuvan.

No linjojen toisessa päässä oleva mieshenkilö kyllä kiinnostui ja ehdotti treffejä täksi päiväksi. Ja ajattelin, että mikä ettei ja suostuin pyyntöön. Olimme vaihtaneet meilitse kuvat, joten tiesin jotakuinkin minkänäköistä seuraa olisi luvassa. 

Tapasimme sovitussa paikassa ja juttu tuntui kulkevan. Ihan odotetunnäköinen henkilö ei mielestäni ollut saamaani kuvaan verrattuna, mutta ajattelin, että kaikkihan sitä antaa itsestään muutaman vuoden nuoremman kuvan. Vasta kahvilakeskustelun loppuvaiheessa uskaltauduin kysymään, että oliko hän todella 32-vuotias, kuten olin koko ajan kuvitellut. Hän katsoi minua hölmistyneenä ja kertoi olevansa 36. Olin siis ilmeisesti klikannut väärän henkilön linjoille..

No hän kyllä kutsui toisillekin treffeille, mutta katsotaan nyt.

Onlineterveisin

Iloliina